Elf nieuwe sponsorcontracten getekend tijdens geslaagde netwerkbijeenkomst

Liefst elf nieuwe sponsorcontracten. Met dat veelbelovende begin start voor de Businessclub IJsseldelta het seizoen 2015-2016. De contacten zijn vrijdagavond getekend tijdens de eerste netwerkbijeenkomst van de businessclub van voetbalverenigng Go-Ahead Kampen.

Businessclub IJsseldelta verwelkomt negen nieuwe sponsoren: Brouwers Accountants BV, Straxs b.v., Restaurant d’Olde Vismark, Rabobank IJsseldelta, Van ’t Veen Glas & Gevelreiniging, Sentium b.v., Van der Horst & Starke b.v., Bomefa b.v. en Pouw/Lease Unlimited. Daarnaast werden de contracten van Brugmedia en B&S Media Internetmarketing geüpgraded.

Verbinden en versterken

Tijdens de drukbezochte netwerkbijeenkomst van Businessclub IJsseldelta stond het thema ‘verbinden en versterken’ centraal. Voorzitter Frans van der Kolk zegt hier het volgende over: ”Als businessclub vinden wij het belangrijk om een meerwaarde te zijn voor de sponsoren. Dit doen wij door middel van interessante, gezellige netwerkbijeenkomsten en uitjes naar bijvoorbeeld mooie voetbalwedstrijden of meerdaagse bedrijfsbezoeken. Doordat de ondernemers elkaar in een informele sfeer ontmoeten, kunnen er zakelijke relaties ontstaan en worden versterkt. Dat is een goed voorbeeld van het verbinden en versterken.”

Naast de presentatie van de sponsoren, was er ook de gelegenheid om te netwerken onder het genot van een heerlijk buffet. Daarnaast was er een leuke voetbalquiz georganiseerd door Bureau Voetbalquiz, die werd gewonnen door het team van Marco Dijst, Nick van der Kooi en Michel Hamer. Hieronder een sfeerimpressie.