Vrijdag 23 september stond voor Businessclub IJsseldelta de kick-off netwerkbijeenkomst op het programma. Dat de businessclub van Go-Ahead Kampen leeft was wel duidelijk gezien de goede opkomst,  de presentatie van de nieuwe sponsoren en de gezellige sfeer onderling.

Sketz Uitzendwerk heeft zich als nieuwe sponsor verbonden aan de club. Daarnaast is de businessclub zeer content dat Green Organics en Heutink & Heij langer bij de club blijven als topsponsoren. Dat geldt ook Ortho Ortho Import & Trading B.V. en Cittanova, die hun sponsorovereenkomst een upgrade hebben gegeven. Samen met VDK Groep, De Gilden, Green Organics, Campenaer Koffie en Conburtions hebben zij alle dames- en jeugdelftallen in nieuwe voetbaltenues en trainingspakken gestoken.

Voorzitter Frans van der Kolk benadrukte tijdens de netwerkbijeenkomst het belang van de verbinding van de sponsoren met de club en haar leden. Dankzij de bijdrage van onze sponsoren hoeven de kosten van de nieuwe tenues en trainingspakken bijvoorbeeld niet doorberekend te worden in de contributie. Andere mooie voorbeelden van verbinding zijn het maken van de nieuwe presentatiegids door BrugMedia en het drukken van het blad door Zalsman. Ook het bouwen van de nieuwe website van Go-Ahead Kampen door B&S Media Internetmarketing is een mooi voorbeeld.

Naast de presentatie van de nieuwe sponsoren, konden de sponsoren kennismaken met de nieuwe selectie en staf van het eerste elftal. Erwin Brem werd geïnterviewd door Robert Hamer en de verwachtingen voor het nieuwe seizoen werden uitgesproken en op papier vastgelegd door middel van het invullen van de voorspellingen in gemengde groepjes. Het was een geslaagde avond!