Businessclub IJsseldelta, de businessclub van Go-Ahead Kampen, is het jaar goed gestart. Tijdens de nieuwjaarsreceptie op vrijdag 3 januari werden diverse contracten getekend. Een daarvan was een topsponsorcontract met BrugMedia, dat daarmee tevens de mediapartner van Go-Ahead Kampen wordt.

Op de goed bezochte netwerkbijeenkomst tekende daarnaast CittaNova een geüpgraded contract (subsponsor jeugd) en werd Outdoorspeelgoed gepresenteerd als nieuwe sponsor. Daarnaast stond er een leuke quiz op het programma.

Mediapartner

Dankzij het tekenen van het topsponsorcontract met BrugMedia, heeft Go-Ahead Kampen de gewenste mediapartner gevonden. Frans van der Kolk (voorzitter van Businessclub IJsseldelta) gaf aan verheugd te zijn: ‘’De afgelopen jaren hebben wij met veel partijen verschillende zaken opgepakt rondom de pr & communicatie van onze club. BrugMedia was hier ook al onderdeel van, waarmee we bijvoorbeeld al jarenlang een pagina in De Brug mee doen en in het verleden ook al de presentatiegidsen hebben gemaakt. Het is mooi dat we de samenwerking nu gaan intensiveren en nu één sterke mediapartner hebben gevonden.’’ Johan van der Kolk is ook enthousiast over de samenwerking: ‘’Veel mensen associeren BrugMedia alleen met de kranten die we uitgeven. We doen echter veel meer dan dat. We kunnen bedrijven volledig ontzorgen op het gebied van de communicatie. Het is mooi dat we dit nu voor Go-Ahead Kampen gaan doen en ik heb veel vertrouwen in de samenwerking.’’

Focus op jeugd en dames pakt goed uit

Een aantal jaren geleden is er binnen de (business)club meer focus gegaan naar de jeugd en de dames. Er zijn beleidsplannen gemaakt voor verdere groei en om deze plannen uit te kunnen voeren, waren extra middelen nodig. De businessclub is in gesprek gegaan met potentiële sponsoren voor de Jeugdsponsorgroep en daaropvolgend hebben meerdere sponsoren zich aan de jeugd verbonden. Naast hoofdsponsor jeugd WEEVER, zijn dit OIT BV en nu dus ook CittaNova als subsponsoren. Dankzij hun steun en de inzet van vele vrijwilligers, zijn er de afgelopen jaren al mooie dingen gerealiseerd in de jeugdopleiding. De damesafdeling is daarnaast gegroeid naar +- 150 leden en daar vertelde Harry Bakker, Coördinator dames/meiden, enthousiast over tijdens de nieuwjaarsreceptie. Die groei wil de club uiteraard doorzetten en daarom is het heel mooi dat binnenkort Harry Regelink van Regelink Schroothandel en de groep van Willem van der Haven met At Sea/Tanning Zonnestudio/Zonnegilde/De Gilden als hoofdsponsoren dames worden gepresenteerd.

Leuke avond

Tijdens de nieuwjaarsreceptie werd er ook een verloting met mooie prijzen gehouden door de Supportersvereniging. Ook werden de winnaars van de voorspellingen voor de eerste seizoenshelft bekendgemaakt. Het was tot de laatste speelronde spannend. Uiteindelijk trok de groep v an Jenneke Palland, Martine Strieker, Harjan van de Kamp, Sven Hellendoorn en Joar Terpstra aan het langste eind. Dankzij de late 2-2 tegen WHC had deze groep de uitslag volledig goed voorspeld en wonnen zij een etentje bij de Bastaard. De avond werd afgesloten met een leuke quiz die georganiseerd werd door Bureau Voetbalquiz. In groepjes werden er allerlei vragen over het voetbal uit het heden en verleden beantwoord. Na de eerste en tweede ronde, waren er uiteindelijk vier groepjes over die in de finaleronde stonden. De quiz werd in de finale gewonnen door Olivier Meijer, Joar Terpstra en Niek van Enk. Het was een zeer geslaagde avond voor Businessclub IJsseldelta!